Maandelijkse archieven: september 2016

Dag 18

We split up. Terwijl Bene en Margreet er al vroeg op uit gaan met de auto doen Klaas en Wilma het rustig aan. Helaas is het buitenzwembad al winterklaar gemaakt en daarom wordt er andere afleiding gezocht. We gaan uitgebreid … Lees verder

Geplaatst in De Reis | 3 reacties

Dag 17

​Debatavond.  Vanavond is er geen ontkomen aan. Het eerste presidentiële debat tussen Hillary en The Donald is op tv. En wij kunnen op onze hotelkamer in Pittsburgh meegenieten. Pittsburgh? Inderdaad, daar zijn we al.  Nadat het vanochtend pijpenstelen regende hebben … Lees verder

Geplaatst in De Reis | Reacties uitgeschakeld voor Dag 17

Dag 16

​We konden uitslapen vandaag, want we hebben de hele dag om bij de Niagara Falls door te brengen. Dat loopt zelfs een beetje uit de hand waardoor we het ontbijt in het hotel missen. Dus pakken we alle spullen en … Lees verder

Geplaatst in De Reis | 1 reactie

Dag 15

​Indrukwekkend dekt de lading niet.  Na een ontbijtje bij de Mac, als onderdeel van de hotelboeking, vervolgen we onze route over de I-90. Maar zodra we kunnen afslaan naar een weg die langs Lake Erie voert, doen we dat. We … Lees verder

Dag 14

​Er stonden vandaag twee dingen op het programma. Een groot gedeelte van de route Detroit – Niagara Falls afleggen en een bezoek brengen aan de Rock and Roll hall of fame. Deze is gevestigd in Cleveland en dat ligt op … Lees verder

Geplaatst in De Reis | 1 reactie

Dag 13

​Ford is het thema van vandaag. We zijn in Dearborn, een voorstad van Detroit, om The Henry Ford te bezoeken. Dit complex bestaat uit een museum, village en factory. Er is een mooie website waarop je kunt aangeven welke interesses … Lees verder

Geplaatst in De Reis | Reacties uitgeschakeld voor Dag 13

Dag 12

​Vrij naar My Girl van the Temptations: We begonnen de dag regenachtig, maar we kregen uiteindelijk zonneschijn.  Terwijl de regen met bakken uit de hemel kwam, pakten wij de auto weer in en vertrekken naar een dichtbij Holland gelegen outlet. … Lees verder

Geplaatst in De Reis | 1 reactie

Dag 11

​Omdat dokter Pol heeft besloten aan te schuiven bij Twan Huys en dus niet in Weidman maar in Assen is, vervolgen wij vandaag de route over de 31 South rechtstreeks naar Holland.  We maken halverwege een tussenstop voor koffie bij … Lees verder

Geplaatst in De Reis | 2 reacties

Dag 10

​Vanmorgen zijn we voldoende uitgerust om van een schitterende zonsopgang te genieten, al moest daarvoor wel de wekker worden gezet. We moesten er echter toch vroeg af, want op het programma staat een bezoek aan Mackinac Island.  We slaan het … Lees verder

Geplaatst in De Reis | 1 reactie

Dag 9

​Zondag, wasdag.  Vandaag hebben we een rustdag ingelast. Dus geen autorit en sightseeing, maar relaxen aan het strand, in het zwembad of in de hotelkamer. Toch hebben we in de ochtend nog een aantal dingen ondernomen. Klaas heeft een hengel … Lees verder