We zijn vanochtend vroeg opgestaan om op tijd aan de wandeling naar Cirque du Gavarnie te beginnen. Half tien stonden we dan ook bepakt en bezakt aan het begin van de wandeling. We zijn in ongeveer twee en half uur heen en terug gewandeld met prachtige vergezichten. Het volgende plan was om met de kabelbaan naar de top van de Pic du Midi de Bigotte te gaan. Op deze top is een weerstation. De genoemde kabelbaan ligt aan de andere kant van de Col du Tourmalet, maar toen we over de top waren was het erg mistig, en bleek de kabelbaan in elk geval tot twee uur gesloten. Omdat we niet wisten of het zicht dan beter was besloten we door te rijden. En als we dan de Col de Portet d’Aspet uit het schema schrappen is het eigenlijk nog maar drie en half uur naar Andorra. Dus daar zijn we nu. In een prachtig appartement waar we twee dagen blijven. Morgen waarschijnlijk een korte blog aangezien er veel regen wordt voorspelt en we dan lekker in het appartement blijven.





Heerlijk en nu al in Andorra! Geniet samen! 😘