Vandaag begon, alhoewel we in Libourne sliepen, in Saint Emilion. Een prachtige plaats in de Bordeaux regio. We hebben een heerlijk Petit Dejeuner op het centrale plein genuttigd en daarna heerlijk rondgestruunt. Vervolgens zijn we doorgereden naar Bordeaux en ook daar hebben we heerlijk in het stadshart rondgeslenterd. De bedoeling was een overnachting in Bordeaux en dan morgenvroeg naar Biarritz, echter rond drie uur keken we elkaar aan met een blik van, rit van tweeënhalf uur, wat let ons. Dus komt dit bericht vanuit Biarritz waar we wederom een pracht B&B hebben geboekt waarvanuit we in een dik half uur naar het strand zijn gewandeld. Daar hebben we even met de voetjes in de oceaan gestaan, daarna wat gedronken en vervolgens een restaurantje gezocht om te eten. Met de elektrische bus weer naar de B&B, en nu, terwijl het Nederlands Elftal tegen Turkije speelt tik ik deze blog. (Memphis scoort 4-0)




Video van de Dag
Bordeaux goede herinneringen . Al veel volgers?
Práchtig middeleeuws stadje hè, Saint Émilion 🤩!
Ben benieuwd naar Biarritz, ooit nog eens hern. Liefs 💋